2gebe Hanımlar mesela aniden suyunuz geldi veya sancılar başladı doğuma gittiniz ama daha bir saat önce falan olsun yemek yemişsiniz doğuma gittiğinizde lavmanmı veriyorlar illa sezeryanda 12 sonrası bişey yemeyin içmeyin diyorlar ya ondan sordum
bsnrd 2gebe o konuda bilgim yok ben muayne diye gttm doğuma alındım önce norml suni denedk bir saat snra sezaryana alındım.sabah sekize doğru bir poğaça yemiştim.12gibi sunu sanci bir buçukta da sezeryana alındım 🙂
HilalEyce 2gebe Sezeryan sırasında kusma olduğu için bir şey yemeyin diyorlar. Verdikleri ilaç ve bebeği çıkarırken sarsılmanız mide bulantısı yapıyor.