m_inigim21 21haftalik gebeyim son iki haftadır bebeğimin hareketini hissediyordum tam olarak.ama dünden itibaren hissetmiyorum ve bugün göğsüm küçülüyor sanki bu dönemde göğüs kuculurmu ayrıca bebek hareketi ne sıklıkla hissedilir bilen varmı panik oldum ben 😒
Madameatalay m_inigim21 Allah korusun öyle kötü şeyler düşünme. Bende ilk bebeğimde hareket azalması hissetiğim an doktora gidiyordum. Biraz fazla evhamdı belki ama içim rahat ediyordu. Bir de ben çalısıyordum yoğub olarak harektleri anlamakta zorlanıyordum.Eğer iyice dinlenip çikolata falan yersen hareketleri hissedersin. Bazen yorgunluktan oluyor ya da bebiş uyuyor oluyor. Yine de için rahat etmezse ve uzun sürerse bir doktora görünmende fayda var.
melikessuuu m_inigim21 bu haftalarda arada bir hissetmemeniz çok normal ama içiniz rahat etmezse acillerde kadın doğum doktoru bulunur kalp atışına bakarlar ☺️🙏
050218Ybmety m_inigim21 çok küçük o annesi cok dogal 1 gün hissedip diger günler hissetmemeniz kötü düşünmeyin 24 den sonra tam anlamıyla hissedersiniz içiniz rahat degilse bi acile gidin
Kelebekk-0307 m_inigim21 yani normal ama içiniz rahat değilse acile gidin ayrica göğüslerin öyle olması normal ama bütün belirtiler bir anda kesildiyse bir sorun olabilir siz öyle şeyler düşünmeyin strese sokmayın iyidir inşallah
m_inigim21 Kelebekk-0307 tüm belirtiler kesildi diyemem sadece hareket hissedemedim göğsüm küçülmüş sanki
m_inigim21 Kelebekk-0307 vallahi zaten panik hastasıyım hissedemeyince alileme de danıştım güldü ablam bana normal şuan dedi eşim de güldü kendin bı tane dogurcan bize dokuz dogurtcan diye🙂 sakin ol bir şey yoktur dediler biraz bekleyeyim inşallah iyidir Rabbime emanet 😑
Kelebekk-0307 m_inigim21 hic korkmayın içiniz rahat olsun onlar bizden çok daha güçlüler 🥰 sağlıkla gelsin inşallah
Drkmls m_inigim21 allah korusun ama bu sorunuz burdan bilinicek bişey değil çok panik olduysanız keşke doktora gitseniz bunun cevabını anca doktor bilir burdan biz bişey olmaz desekte içiniz rahatlamaz ki
Usnac1995 Hafta çokkk çok küçük ve hareket hissetmek için erken bir hafta. Ben 21 de tam hissetmiştim ve bir gün hissediyorsam 3 gün hissetmiyordum. Hissetiğimde günde 2-3 kereydi. Endişe etmeyin bence. Yarında olmazsa bir gidersiniz doktora
4peynirlipizza m_inigim21 ya korkuyorsunuz ama ileride dönüp baktigınızda ne tatlı heyecanlarmış bunlar diyeceksiniz eminim 😊 ben de öyleydim neymiş gögsüm hassas değilmiş midem bulanmıyormuş kesin bisey olmuşmuş yemiştim kendimi şimdi çok güçlü hareket ediyor sagolsun evham yapmama bile fırsat vermiyor. Içinizi ferah tutun bir seyi yoktur allahin izniyle.
berceste5155 m_inigim21 yorulduysanız bebeğin hareketlerini hissetmeniz zorlaşabilir. Göbeğinizi sıkıştırmayacak şekilde oturun veya yan yatın karnınızı dürtün uyanması için belki o zaman hissedebilirsin
PapatiA m_inigim21 hıssetmemen gayet normal küçük daha ama çok ıcınde soru oluyosa bır sağlık ocağına gıt
Gurbet_kusu04 m_inigim21 icinizin rahat etmesi icin dr gidin bence. Canim sirt ustu uzan ayaklarini dik havaya agzina da bir parca cikolata koy ve em cikolatayi, karnina masaj yap bebegin tekme atabilir. Belki tekme atiyordur sen hissetmiyorsundur cunku daha cok kucuk