Kelebekk-0307 Tuana_ normal evet reflüsü olabilir doktorunuz sordunuz mu? Reflu yatakları xok ise yarıyor eğer kullanmiyorsanz tavsiye ederim benim bebeğim hic kusmadi ama doktorum normal olduğunu korkmamak gerektiğini söylüyordu tabii fışkırır gibiyse bir sorun olabilir
Dyg___ Tuana_ benim bebeğimde çok kusuyo doktoru fazla yediğindendir rahatsız ediyodur ondan dedi başkada birşey demedi 🤷♀️ Reflü yatağı aldık bakalım belki işe yarar
alonee Tuana_ emdikten sonra geğirmesi için gaz çıkarıyor musunuz ? Çıkarttığınız zaman kusmaz. Diğer türlü mideleri şiş oluyor hareket ettikçe kusası gelir
Tuana_ Kelebekk-0307 ya gün içerisinde çok sık kusması oluyor doktora danışmadım başına gelen varsa buraya yazayım dedim sağolsun kimsenin umrunda olmadı
Tuana_ Dyg___ ya ben henüz sormadım burdan bir bilgi almak istedim peki reflü yatağı ne için faydası olur mu
PapatiA Tuana_ bende bılmıyorum benım yiğen var 3aylık dedıgın gıbı kusuyor özellikle emdıkten sonra kusması çoğalıyor tabı
alonee Tuana_ birde emdikten sonra çok sarsmayın ve dümdüz yatmasın. Reflü yatağınız yoksa hafif yüksek bişeye yatırın. Midesinden yukarısı yukarda olsun
Gizem41 Tuana_ bebişin gaz çıkartmıyor diye bırakma gaz çıkarana kadar sırtını pış pışla midesi rahatlasın yoksa devamlı kusar , bir de diğer arkadaşların dediği gibi reflü yatağını dene yatış pozisyonu da rahatsız edebilir
Ranammmm Tuana_ Bebeğim 6.aylık oldu hâla kusuyor bitmedi malesef doktora sormuştum emdikten sonra fışkırarak kustuğu zaman iyi olmaz dedi emdiği fazla gelince kusar dedi, kesik kesik kustuğu zaman sorun olmaz sütün yaradığı ordan belli olur dedi
Birmeleginannesi32 Benimki de 9.aya kadar kustu her emmeden sonra batardı heryer yattığı yer eğimli olsun ve yan yatırmaya özen gösterin