[silindi] Kızlar ben 2li test tarihini kaçırdım 3lüyü yapsak 17.haftada dedim. Acaba böyle başına gelen var mı doktorunuzla konuştunuz mu hiç bu konuda ? Benim cumartesi günü randevum o yüzden sizlere de sormak istiyorum 🥰💕…
Bernnnaaaa [silindi] detaylıya gittiğim de testleri istemişti ben 2li yaptırmıştım düşük risk çıkınca başka teste gerek duymamıştık bence yaptırın detaylı da birşey çıkarsa ilk olarak o testlere bakıyorlarmış. Çok şükür bir sorun çıkmadı inşallah sizde de bir sorun çıkmaz💕
_ozlmm [silindi] Ben ikisini de yaptırmak istemedim doktorum ile konuştum o da onayladı ve yaptırmadım ☺️ Ama şöyle bir şey oldu kan tahlili için devlet hastanesine gittim orda ki doktor üçlü haftam diye üçlü test için de kan istemiş öylelikle vermiş olmuştum ikili yapılmayıp üçlü de yapılıyormuş o zaman onu öğrenmiştim sizde yaptırabilirsiniz isterseniz ☺️
Salinta [silindi] ikili test yaptırmadım. Üçlü yaptırdım. Bir değerim de yüksek çıktı, aklım başmdan gitti. Ultrasonda iyice inceledi, karaciğer enzimin yüksek olmasından da yüksek çıkabilir. Bir şey yok dedi.
Senanur567 [silindi] 11+6 ikili tarama testini yaptırdım bugünde 16+5 günlük üçlü tarama testini yaptı doktor