Elo22 Reglime 6 gün var gebelik belirtilerinin hepsi var dayanamadım kan verdim bu şekilde çıktı sizce haftaya bu değer yükselir mi bu şekilde olan var mı 😊
ferhpnar Elo22 benim 9 gün kala 1.20 çıktı sonra regl 4 gün geçti test yaptım çift çizgi kan verdim 544 çıktı
Sinem94 Elo22 ikinci gebeliğimde adete 10 gün kala 1.20 idi hatta hamile değilim diye düşündüm adetim 1 hafta geçince tekrar yaptirdim beta 2 bin küsürleydeydi 😊
Tamarix Elo22 benim gecen ay 4 gün gecikti 2 gün kahverengi akıntı geldi sonra normal adete döndü adetin 2. Günü doktora gittim benimde 1.20 çıktı anlamadım yani şimdi
2206minik @Elo22 yükselebilir erken daha ama regla 10 gün kala verenler de öğreniyor şuan varsa da sizde çıkmamış bence adet geçsin öyle verin
Elo22 kubraselcuk Allah hepimizin gönlüne göre versin canım 1 haftalık falan olursa değer böyle çıkabilir diye yazıyo internette de hayırlısı bakalım
Elo22 kubraselcuk umudumuzu kaybetmeyelim belki değerimiz yükselir canım ben geçen cuma yaptırdım yumurtlama haftamdı <5.0 çıktı bugün yaptırdım 1.20 gecikmeyi beklicem artık
Elo22 Esesesssss Çoook sevindim hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin rabbim 🥰🥰 regli tarihinizden sonra mı öğrendiniz 😊
Esesesssss Elo22 10 gün gecikti zaten şüpheleniyorum ama 1 altında çıktığı için hiç ihtimal vermiyoduum ama gerçekten yükseliyor sen şu süreçte dikkatli ol ve bekle 🥰
Gulperiabaci Benm beta 2 çıkmıştı 11 gün sonra adetim gecikince kan verdm şuan 7,5 aylık hamileyim🥰🥰🙈
Elo22 Gulperiabaci maşallahh🧿🧿 rabbim hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin isteyen herkese bu duyguyu yaşatsın 🥰🥰
Elo22 Sinem94 beklemek çok zor geliyo ama beklemekten başka çare de yok 😊 inşallah benimde öyle çıkar vücudumda bi değişiklik var hissediyorum ama kanıtlayamıyoruz sonucu paylaşacağım sizinle 🥰