halimebk anneler ve anne adayları yardımcı olabilir misiniz izmir e yeni tayin olduk tavsiye edeceğiniz dr var mı 23 . haftadayım artık doğumuda orda düşünüyorum kısmetse
Albatros3501 halimebk bende izmirli değilim tayinle geldik.tavsiyeler ve yorumlar üzerine egepol hastanesi cem büyüktosuna gidiyorum. Doğumu orda gerçekleştirmeye karar verdim.
Hhhzzzlll3545 halimebk bende cinarli kadin dogum hastanesine gidiyorum cok eskiden gelen bir hastane ismini cok duymustum ekip olarak iyiymis bende orda asli hanima gidiyorum cok tatli seker gibi bi doktorr 🤗
Albatros3501 halimebk doktor şeker gibi moral veren bi doktor. Ama belirtmek istiyorum ki normal doğum olacak olursa nöbette hangi doktor varsa o giriyo. Ben bunu sorun etmedim egepol hastanesinin kadın doğumcularında kötüsü yok hepsi tercih ediliyor.
Haticeozturk Bende ege üniverstesi özeline gidiyorum özgür bey her ultrasonda ayrıntılı tek tek bakıyor memnunum bizde 2015 geldik tayinle tanımadığın yerde bulmak çok zor doktor falan
TCDenizKaratak Denizannesiii merhaba ben de Emre Beyin hastasıyım hiç tansiyon ve kilo kontrolü yapmadı sizin de öylemi ne Zaman dır doktorunuz memnun musunuz?
Aylin3509 Denizannesiii muayene ücreti falan ne kadar acaba..bizde İzmire yeni tayin olduk doktor arayışındayım
Serencakarli Ben Gaziemir Nevvar Salih Zeynep şeyhanlı çok memnunum bildiğiniz kadın özel gibi ilgileniyor tavsiye ederim
Yaso Atasağlık Emin Beye gidiyorum doktorum çok iyi instagram dan bakabilirsiniz normal doğumu destekleyen doktor.
Denizannesiii TCDenizKaratak ben hamileligimin ilk gunu hatta daha öncesinde de emre beyin hastasıydım. Şuan 29 haftalığım kilo ve tansiyon kontrolü yapmadı. Ama her zaman sorar bir sıkıntı gördüğü zaman her testi herşeyi yapar. Ben çok memnunum emre beyden kilo ve tansiyonla ilgili hic sorunum daha olmadı 😊
Bilge35 TCDenizKaratak tansiyon takibini siz yapmalosınız. Ben görmedim tansiyon problemi olmadan takip yapan😥
Lisaveannesi Merhaba canım ben Karşıyaka’da Medicalpark hastahanesine gidiyorum doktorum Latife Buket Saçkıran İnstagram hesabı da var şahane bi kadın ilgili alakalı inanır mısın yolda görse diğer kibirli doktorlar gibi görmezlikten gelip yolunu değiştirmez gelir sohbet eder çok güler yüzlü 💓🤗
Zeynepizzettin Bilge35 halimebk özel karatas hastanesınde mine hanıma gıdıyorum bayaaaa memnunum kendısınden hayat hastanesınden gıttı oraya hayat hastanesınde 1900 karatas da 2500 olması lazım Her seferınde tansıyon kılo takıbını de yapar
Kenanizm18 Bilge35 canım doktorun normalde her kontrolunde kill ve tansiyon takibi yapmak zorunda ama 🤷🏻♀️