2gebe Sürekli vajinama baskı var oturup kalktığımda altımda top gibi oluyor yolda yürürken baskı yüzünden yürüyemiyorum acaba açılma mı oluyor benim gibi olupta açılma yaşayan varmıydı 36 haftalık gebeyim
ayse3452 2gebe valla 37+4 haftalıgım aynı durum bendede oyle bazen yururken ınanılmaz bır bıcak saplanıyor cok fena neden bılmıyprum burda beklıyeyım
Cam-dann 2gebe bebek kanala yerleşmiş olabilirmi . Aynı dediklerinizi okumuştum son haftalarda baskı oluyormuş . Ama doktorunuza sormanızda fayda var bence . Saglıkla gelsin🤲
Kubrar33 2gebe 29 dayım gecen bendede oyle oldu bende hep erken dogum yaptıfgım ıcın korktum perınatolojı doktoruma sordum yooo rahım boyun falan gayet ıyı bı sıkıntı yok dedı
Simy 2gebe bende aynıyım 36 haftadayım yeri daraldı iyce ve bebek artık doğum kanalına iniyor yavaş yavaş ondan son aydayiz artık yani bundan sonra heran gelebilir de korkunuz olmasın ikinci hamileligim benim kiizmdada böyleydi iki hafta sonrasında doğum olmustu
2gebe ayse3452 bebek iyice doğum kanalına giriyor o yüzden canımda acaba açılma damı oluyor onu merak ediyorum
ayse3452 2gebe olabılır benım kısı dogum pozısyonu almıs zaten ben sezeryan olacagım ama her an doguracakmısıö gbı sanıp panıl yapıyorum pazartesı sezeryanım var bakalım nolucak
2gebe Cam-dann randevu alsam sorcam da öyle bir hastane ki randevu yok canım. Amin amin hepimizin sağlıkla gelsin ❤️
2gebe ayse3452 bende sezeryan olucam bebeğin ne kadar başı aşağıda olsada ilki sezeryan olduğu için mecbur sezeryan olacak
Kubrar33 2gebe Olabılır kızsada oluyor kızlar cok assagıda oluyor benım boyle cıktı cıkacak gıbı hıssedıyorum
Zeynppppp Bende 29 haftalığım 28 haftalıkken gittim baskı yapıyormuş kafasıyla ama ölçtü iyi şu an bişi yok dedi korkuyorum daha önce ben 35 haftalık doğrdum buda aynı olmasın diyorum