Rna Cok üzgün olarak yazıcam bu yazıyı. Annem 3 yıl önce 7 aylık hamileyken göğsünde ele gelen findık gibi bisey vardi önce önemsemedik süt toplanıyo süt bezesi vs dedik. Hastaneye gitti yasadigimiz yer ilçeydi ertesi sene temmuz ayina verdiler ultrasonu biz o ay ekim ayındaydık. Ihmal etmeyip ozel hastaneye gitti biyopsi vs istendi o süreç zor bi süreçti sonuc beklemekle geçti. Neyse kardesim doğdu tam 23 günlükken bize kanser olduğu haberi geldi. Hemen sütü kestik ankaraya sevk ettiler vs. Anlatsam oyle zor seyler yasadik ki hatirladikca tuylerim ürperiyor. Allahım esirgesin en kötüsünden korusun sizi ama sakın ihmal etmeyin. Denk mi tesaduf mu oldu postu görüp direk girdim ama lütfen ihmal etmeyin. Allah'a emanet olun insallah rabbim korktugunuza ugratmaz