newbabyno2 Kese Fasulye şeklinde olursa erkek yuvarlak olursa kız oluyor dıyorlar doğru mu ? Bunu yaşayan oldu mu
Okaradeniz Bebek kesenin icinde sagda duruosa kiz soldaysa erkek teoremi ben de tutmustu.Fasulye olayini bilmiom ama.