Evim de odalarım da fazla büyük değil. Oturma odamızda şu an iki kanepe var ben onları kaldırmak veya değiştirmek istiyorum çünkü büyükler ve kenarları çıkmayanlardan. Şark minderleri gibi koltuk kumaşlarıyla falan minder yapıyolar ya onlardan kullanan var mı memnun musunuz yaptırsam diğer minderler gibi bi sene sonra incelip yere yapışıp kalır mı ya bu şekilde yapcam ya da L koltuk falan düşüncem odanın durumu o şekil çünkü kullanan varsa görüşlerini alablir miyim