Gizem1_ seni çok iyi anlıyorum hamile kaldım herkese söyledim ama herkese , daha kanda yeni öğrendim gittim bebek odası baktım dusenbiliyomsn ,o hafta düşük oldu. O kadar üzüldüm ki bütün uğraşlara rağmen iki buçuk sene geçti üstünden tup bebekle hamileyim şimdi. Kimseye söylemedim kimseye. Olmayan ağrıları var gibi hissettim , bu da mı düşecek dedim , tuvalette her peçete kullanırken kan var mj diye baktım , koşmadım yürümedim . Sevinemedim doğru düzgün. Ama sonra bulantilar başladı kontrolde iyi olduğunu öğrendim karnım büyüme başladı hareketlerini hissetmeye başladım derken senin üstündeki o baskıda kaygida azaliyor. Eksiği yok neredeyse şu an. Korkularını anlıyorum ama ne yaparsan yap istersen hep yat kısmetinde yoksa düşüyor eğer kısmetinde varsa istersen havuza atla bisey olmuyor