Didem18 Haftadayim ve akşamları karnım şişmesi ve gaz sancısı çok arttı. Hamilelikten öncede oliyordu bu sıkıntım ama şimdi korkuyorum. Çare bulan var mı. Karnım taş gibi oldu
Derya_gumus Didem18 bende ayni sizin gibiyim hamilelikten öncede bu sıkıntım vardi ama hamilelikten sonra dahada artti hormonlarin yukselmesinden oluyormus ama bazi aksamlar patlayacak gibi oluyorum gazda cikmiyor işin kotusu valla ben bol bol su iciyorum hergun yurumeye calisiyorum ve yine hergun kayisi yiyorum kayisi iyi geliyor
Bebekdelisi Didem18 bende oyleyım zaten gebelıkten once vardı hepten mahvoldum prebriyotik ve kefir cok iyi gelıyor ama baklıyat yedmmı ımkanı yok fenayım
Kaleboynutuba Didem18 valla bende 35 teyim bendede aşırı sancı olmaya başladı yalancı sancıdan farklı gaz sancısı bende bi çözüm arıyorum
Melisa_Mel Merhaba, ben hamileliğimi öğrendiğimden bu yana aynı sorunu yaşıyorum. Doktorum probiyotik hap yazdı ve su içme oranını da yüksek tutunca iyi geldi bana.
Melisa_Mel Didem18 aldığım bilgiye göre hayır. Çünkü bağırsak bizle ilgili bir durummuş. Bebişi etkilemiyormuş. Bence sizde bir probiyotik takviyesi isteyin doktorunuzdan
Yaseminbyky Bende probiyotik alıyordum fakat doktor faydalı ama kabızlık için fln dedi. O daha da gaz yapar dedi. Bol yürüyüş önerdi bana iyi geldi. Yürürken ilk yarım saat fln daha da şişiyor daha da ağrıyor. Sonra tuvalete gidip devam edince çok rahatlatmıştı
Didem18 Rezene iyi geliyormuş ama ben içmedim. Yani gebelikte bitki çayı korkutuyor beni. Kimyon yoğurt bir tatlı kaşığı yiyin … Valla gebertti beni resmen
Gaia_90 Doktor bana magnezyum önerdi kabızlık sorunu için, günlük 800-2000 arası bi dozajda alabilirsin dedi, bana fayda etmişti..
Didem18 Kabızlığa çareyi buldum. Bol su, yürüyüş ve mutlaka meyve… Yoğurt ve yulafta iyi geliyor. Ama gaz beni mahvetti