Ahuum Evin12 kese varmıydı? Progestan kullanmalısın. Vermiş olmalı. Ama sağlıksız olduguna kesin emin ise vermeye bilir . Kendiliğinden düşmesini bekleybilir.:/ Çok sanslısın ki gebe kalabiliyorsun ben 6 yıl sonra tedavi ile kaldım .
Cansu355 Progestan fitile baslatmasi lazim doktorunuzun acilennn hem dusugu onluyor hemde bebegin tutunmasini gelisimine cok faydasi var. 16. Haftamdayim doktorum hala biraktirmadi
Evin12 Çok şükür kese göründü Ama işte kalp atışı yok progestan başladı hap ama bende ilaç içemiyorum