G_n_l12 Kızlar perşembe günü sezaryeanım var çok heyecanlıyım birazda korkuyrm ne giyip gtsem npsam bilemdm verceginiz bütün akıllara açığım 🙏🏻🍀😇
Ballmom22 Normal giyinip gidebilirsin ben çıktıktan sonra düğmeli pijama giydim işe yaradı ve mutlaka yanında ketıl bulundurabilirsin sütün gelmezse mama istiyorlar sıkıntı oluyor