Merhaba güzel annelerim 26. Haftanın içindeyim doktorum rahmin dar erken doğum olabilir aniden suyun gelip açılman olabilir dedi 😢 detaylıda da rahmimin dar olduğu söylenmişti. Bebişimin yeri darmış iki büklüm duruyormuş. Benzer durum yaşayıp zamanında veya erken doğum yapan var mı acaba paylaşırsanız sevinirim