Babytwo2 evet bir kez enfeksiyon oldu hemen ilaç kullandım canım. Sürekli yattım diyemem ama hep kontrollü yaşadım. Gezmeye de gittim 7 aya kadar. Kendimi eve hapsetmedim. Ama ağır kaldırmadım abi hareketler yapmadım. Dikkat ettim kısacası. O yüzden sende kendini eve hapsetme. Normal olarak doğum yaptım Allah’a şükür güzel düşün güzel olsun. Rabbim yardımcın olsun inşaAllah. Zaman geçmek bilmiyor pek o açıdan biraz zor oluyor hele son aylar iyice geçmiyor sanki :) Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşAllah canım. Merak etme bende senin haftandayken böyle yorumlara yazardım hep. Bak şimdi 20 günlük yavrumla Allah’a şükür yaşıyoruz. Rabbim sana da nasip etsin vakti zamanında ❤️❤️🤗🤗