Sevvvv41 Kızlar üç gündür ishal olmuşum doğumun habercisi mi bu doktora görünmeli miyim bebeğe bi zararı var mıdır acaba aramızda böyle olan var mı
Guzelhayat Marshmallow1 bende 32haftaligim 2-3gunden beri ishalim aşırı kötü tutamiyorsun bile.ama ben magnezyum iciyordum magnorm olani.duydumki o tesir ediyormus biraktim bir gün icmeyince durdu.hemde mide bulantisi oluyordu belki de ishalden kaynakli o da halsız birakiyordu