Kizlar 11 haftalik gebegim dun gece bogazima bir agri aci coktu bademciklerim sisti sandim.ne yutkunabiliyorum ne konusabiiyorum.O derece aciyor.Sabah kadindogum doktorumu aradim .KBB git yazdi ilaclari bana at dedi .Neyse gittim alerjik faranjit dedi 1 surup 2 de hap verdi .Hamile oldumu da ozellikle belirttim kbb uzmani rahatlikla kullan dedii.Sonra kendi doktorumu aradim.ve ilaclarin isimlerini söyledim oda kullanabilirsin dedi .ÖGLEN ictim simdi aksam saatimide ictim icindeki receteyi bi okuyayaim dedim . ŞURUBUN recetesinde hamileler kullanmamalı fetüse zarar verdi bilimsel kanitlanmistir yaziyor simdi ben iki kere ictim bisi olurmu kullanan varmi bida icmeyi dusunmuyorum.Doktorumunda cep telefonu bende yok anca yarin arayabilirim 9 seneden sonra ilk hamilelegim korkuyorum .Yokmu icinizde kullanan yada eczaci bide recete bole derken nie iki doktorda kullan bisey olmaz dedi kafam cok karisti