Papatyaa_01 R94_ ayy maşallah yaa sanki doğmuşda öyle fotosu çekilmiş gibi :) bunu kaçıncı haftada yaptırdınız detaylı ultrason mu
R94_ Papatyaa_01 teşekkür ederim canım. Bunu 27 haftada çektik normalde devlete gidiyorum sırf bunun için özele gittim🤗
R94_ Srdm evet ya bazıları hiç gostermiyor bizimkide baya hareketliydi doktor bu kareler için baya ugrasti 😄🤗
Papatyaa_01 R94_ benim daha 27.haftama çok var ya Allahın izniyle inşallah bende görürüm böyle aynen bende özele gideceğim bunun için haftam gelsinde bi ☺️
hulyaca R94_ yaa maşallah ne güzel pozlar öyle 40 bin kere maşallah 🧿 😍😍😍 Bizimkisi hiç poz vermemişti yüzünü kapatmıştı 🙈
R94_ hulyaca çok teşekkür ederim 🤗 bizimkide doktor baya ugrasti çok hareket ediyordu. Ayak el yüz cekebildik şükür 🤗