Kızlar bebeğim 37 günlük göğüs ucum olmadığı için doktor silikon uç al onla emzir dedi, silikonla emdiğinde biraz çıkıyor göğüs ucum o zaman uç olmadan veriyorum ama bu sefer de bebeğim asla almıyor ağlıyor, silikon uçla emziren var mı, sonra bıraktınız mı, süt gidiyor mu gitmiyor mu emin olamıyorum da