Benim de bazen oynuyor 14 15 oluyor doktoruma söyledim tansiyon çok önemli tuz tüketimini azalt dedi sonrasında 24 saatlik idrarı toplayıp böbrekte proteine bakıldı 150 üstü gelirse sıkıntıymış siz de muhakkak evinizde tansiyon takibi yapıp bi kağıda yazın doktorunuza gösterin