Mom69 yaa sormayın yarın 10.haftaya giriyorum ama aşırı evhamlıyım stresliyim sanki bişey olacakmış bebeğe gibi hislere kapıldım normalde 12.haftaya kadar düşük riski oluyormuş ama en azından düşük kendini belli ediyor bi önlem felan alınıyor ama benim korkum bi daha randuvuma gidince kalbini tekrar duyamazsam karnımda ölmüşse felan diye 🙄