Benim Ordu’da özel muayenesi olan Mürvet hanım medikalparkla anlaşmalı idi kendisi orda çekti , anestezi aldım ben çikolata kistim olduğu için (yapışıklık falan var işi tüp kapalı ise basınç uygulayacağını açmak için ağrı olabilir dedi sen dayanırsın aslında dedi ama ben cesaret edemedim) Çok az bi anestezi verdiler içeri girmem ayılmam falan 20 dk sürmüştür. 1 saat acil serviste beklettiler, sonra kalkıp eve gittim. Yürürken biraz regl ağrısı gibi kasıklarım ağırdı ilk gün ve 2 gün hafif kanlı akıntı geldi sonra geçti. Antibiyotik vermişti 5 günlük onu kullandım ve 4-5 gün ilişki olmasın demişti. Şükür iki tüpümde açık çıktı rahmimde gayet iyi . 5-6 ay deneyin hsg şansı artırır dedi . Bakalım bu ilk ay neler bekliyor bizi. İnşallah tüm canı gönülden isteyen herkes sağlıklı bir şekilde kavuşur bebeklerine 🙏🏻🥰😇