9695 Bu yıl asgari ücret tekrar zamlandı biliyorsunuz ki kasım da doğum yapacağım asgari ücret aldım yıl boyunca şu an doğum parası ne kadar veriyor devlet
ilknuribrahimbelis 9695 ben bağkurluyum geçen gün iş yerimin muhasebecisi hesapladı 16 bin₺ tutuyordu asgari ücretten hesaplandi
Deletedmom_110 9695 Benimki asgari ücretten yattı iki ay oldu doğum yapalı geçen ay 5500 yattı bu ay sanırım yine aynısı belki daha fazla da olabilir
Senaalmuladogan Sirkelimon neye göre öyle az yatmış peki asgari maaşa zam gelmeden önce en az 12450 diyorlardı 2 döneme bölünce 6 küsür yapıyor
hayirlisi06 Bende bağkurluym 37! Haftalığm son üç aya bakilsa 16 civarı ama kanun değişmiş son bir yıla bakılacakms nasıl olacak bilmiyorum
Sedam42 hayirlisi06 ala ala e o zmn ilk aylar dusuk sonra boraz yuksen bi kac aydir daha yuksek gozukuyo nasil hesaplancakmis birde 4 aydi galiba simdi 3 aya dusurmusler galiba
Newmomi Sedam42 ilknuribrahimbelis bağkurluya doğum parası ödeniyor mu bana sigortalı olmak gerekiyor falan denildi
Ayseeegulll Bende bağkurluyum muhasebecim 16 bin tl ye yakın alabileceğimi söyledi. Yeni işyeri açtım sadece 90 günü doldurmam gerekiyormuş sanırım