ftmdyn22 25 haftalık hamileyim öğleden beri rahmimde aşırı batma ve ağrı var ağrısı basenlerime vuruyor hastaneye gitmelimiyim yoksa normalmi?😔
Escobar ftmdyn22 gitsen iyi olur kontrol olmuş olursun rahim büyüdüğü için olabilir demişti doktor bana ama kontrolden sonra kontrolden önce bakmamız gerekli demişti