pastel11 Arzuayaz 39+2 bizde bekliyoruz ama gelen giden yok 🥲 düne kadar kafaya çok takıyordum ama o kadar ayları geçirdik aynı bedende en fazla son 1 haftamız bir daha istesek de olmayacak 🤭 ağrılar sancılar geçici insallah hepimiz sağ salim kucağımıza alalım yavrularımızı
Arzuayaz Nurr26 benimde normalde 17 sinde 40 haftam doluyor fakat gelmezse 19 unda gel dogumhaneye dedi saglicakla alirsiniz inşallah kucaginiza