Ssudde Kızlar şimdi den 28+4 üm kaç aylık olmuş oluyor herkes kaç ay diye soruyor ben hafta olarak hesaplasığım için bilemiyorum internete yazdığımda ay olarak eksik gösteriyor kaç ay olmuş oluyor😂🙈
Bunyamin_im Ssudde En iyisi Ay hesablamak icin son adet tarihinle hesabla.Haftada zaten uygulamada var.😁
balkizinbebegii Ssudde 7. Ayı doldurmadınız ama 7. Ayın içindesiniz 😊 hesaplama tablosunu bırakayım o gayet net, benimde kafam çok karışıyordu tablo yardımcı oldu 😇
Gulak miranmomsss kiz 28 hafta 1 ay 4 hafta olduguna gore 7. Ayin icersinde oluyor 29 hafta ile 32 hafta 8. Ay oluyor sen nasil bunu hesapladin anlamadim
nnnaaz Kızlar harika bir hesap sayfası çok iyi detay veriyor https://www.gonulcimen.com/hamilelik/gebelik-hesaplama/
miranmomsss Gulak dört hafta 28 gün bir ay değil ki internetten bütün hesaplamalar bu şekilde doktorumda böyle hesaplamamı söyledi
miranmomsss Gulak ay bildiğimden şüphelendim şu an hahahaha bir ay 28 gün değil 7 aylık olması için 210 günlük olması gerekiyor şu an 200 günlük