Anneolmak188 Kızlar galiba tansiyonum çıktı sabahdan beri Halsizim bi ara baygınlık geçirdim eşimi işten çağırdım şimdi iyiydim tekrar aynı şey başımı kaldıramıyorum ensemde ağrı halsizim bebek için riskli olurmu doktor daha cevap vermedi 😔
myangelson Anneolmak188 20 haftanın üzerindeyseniz tabiki olur acile falan gidin bence 14 9 un üstü gebelik zehirlenmesi olabilir deniyor. Baygınlık falan geçirdim diyorsun bir de bence hastaneye git ne olur ne olmaz. tansiyonum yükseldiği için 19. Haftamda kusma ve öğürme yüzünden nişanım geldi benim bence bı gidin
Anneolmak188 myangelson ben daha o kadar değilim canım gidicemde şuan düzeldim iyiym biraz daha bide yemek yiyemiyorum ya ondanda olmuş olabilirmi
myangelson Anneolmak188 tansiyon düşer benim bildiğim yemek yemeyince. Yani tansiyon çıktığı zaman ense ağrır genelde ama şuan kesin birşey diyemiyorum tansiyon aleti olsaydı birşeyler derdim de şuan birşey diyemiyorum tansiyonun düşmüştür limon iç derim daha çok düşer tansiyonun çıkmıştır düşmüş diye düşünüp tuzlu ayran iç derim daha çok çıkar. Normalde yükselince enseden ağrı olur ama eşimin tansiyonu düşünce ensesi ağrıyordu geçen gün bilemedim yemek yiyemiyorum dedin belki senin de düşmüştür tansiyonun. Rabbim şifa versin inşallah
Anneolmak188 myangelson amin canım benim inan gebelik beni tüketti 1 haftadır yemek yiyemiyorum yesem hemen miğde bulantısı doktorumun verdiği ilaçda bişeye yaramıyor sıcak ter basıyor kusmaya çalışıyorum sonra halsiz düşüp baygınlık geçiriyorum
myangelson Anneolmak188 Allah yardımcın olsun canım ilk 3 ay bende çok çektim kusamiyordum ogurup duruyordum sadece sürekli kolonya kokluyordum poşetle dolaşıyordum
myangelson Anneolmak188 eşim sigara içiyordu üstüne siniyordu kokuyu duyduğum an ogurugordum 🤦🏻♀️ bana bulantı zamanı domatesi veya salatayı bol tuzlayip yemek iyi geliyordu midemi bastırıyordu. Yeşil ekşi elma da iyi geliyor