37+0 haftadayım, bugün ilk kez çatı muayenesi oldum. bir aletle vs bakilmadi eliyle baktı doktor. çok kolay biseydi bu arada burda yazılanlar gerçekten nasıl o kadar acı veriyor doktordan mi vs bilmiyorum. hiçbir zorluğu yoktu. kendini rahat birakmk önemli sanırım.