mavininhertonuu Kızlar merhaba devlet hastanesinde detaylı ultrasona girdim plasenta ön duvarda yazıyor raporda, normalde nerde olması gerekiyodu hani biyerde olunca sorun oluyodu o ön duvar mıydı baktım internette bulamadım bişey, yeri nere bu plasentanın😬 24+5iz
Ysmndnz mavininhertonuu aşağıda olunca sıkıntı benimde ön duvar yerleşimli herhangi bir sıkıntı teşkil etmiyor sadece bebek baş aşağı yerleşince biraz bebeğin başına yaslaniyor benimki şuan öyle bebeğimin başı limon gibi olmuş doğduktan sonra düzelir dedi doktor
Merve201119 mavininhertonuu ön duvar yerleşimciler anterior demek benimde öyle bir sorun olmuyor sadece bazı hareketleri çok net hissedemiyorum okadar
findiklibadem mavininhertonuu 33. Haftamdayım her gittigimde plasenta ön duvarda diyo doktor kötü bişey değildir diye düsünüyorum bilgisizim bu konuda
Deletedmom_8 mavininhertonuu 28. Haftaya kadar değişirse değişiyor. Yoksa öyle kalıyor. Sadece bebeğin hareketlerini falan çok net hissedemiyorum. Onun dışında bir sorun olmaz demişti doktorum. Çok şükür bir problem olmuyor.
mavininhertonuu Ysmndnz aaa gerçekten mi daha neler duycaz, peki bunun yeri zamanla değişir miymiş bilgin var mı
Ysmndnz mavininhertonuu benim plasenta aşağı yerleşimli idi gebeliğin başında 28. Haftada yukarı çekildi tam ön duvara yerleşti ve orada kaldı bazen daha yukarı çekildiği oluyormuş ama benimki önde kaldı . Kimisinde en yukarda kiminin sağda kiminin solda olabiliyor ama yeterki rahim ağzında kalmasın o zaman kanama tehlikesi oluyor ve normal doğuma engel olabiliyor
Merve201119 mavininhertonuu benim başından beri öyle perşembe 29 haftalik olucam değişmedi artık değişmez sanırım ama değişenler vardır belki
4yaprakliyonca mavininhertonuu benim de uzun zaman anterior diyordu 29da posterior dedi şimdi 32 de yine anterior 😅 yani doktora özellikle sormadım ama değişiyormuş demek ki
mavininhertonuu Merve201119 findiklibadem Deletedmom_8 Neriman59 Ysmndnz İyi bari sorun olmadığına sevindim sağolun 🌸 sadece el ayak göremeyecek olma ihtimalim üzdü ama tabi sağlıklı olsun sağlıklı olalım da gerisi önemli değil hepiniz hayırla sağlıkla kavuşun inşallah 🌸
Neriman59 mavininhertonuu benim ilk oğlumda öndeydi simdikinde arkada tek farkı hareketlerini fazlasıyla hissediyorum simdikinin ilki öyle değildi detaylı ultrasonda önde yada arkada olması gayet normal demişti doktor 🙂
Dilek1001 Benimde başından beri öyle karninizin on duvarında plasenta arkasında bebek mesela ilerleyen haftalarda ayağını elini izini çok fazla göremiyorsun ama çokk güçlü hissediyorsun tabi
mavininhertonuu Dilek1001 Evet şimdi anladım sağolasın normal olması gereken yerlermiş, sağlıkla kavuşun inşallah 🌸
Ysmndnz mavininhertonuu bu arada 39. Haftamdayim bebeğim çok büyümesine rağmen ben plasenta dan dolayı kanımın ön tarafında tekme hareket hissedemedim çünki plasenta engel oldu buna şuan bebeğin duruşundan dolayı ayaklarını karnımın sağ yan boslugundan çok net hissediyorum ve görebiliyorum
mavininhertonuu Ysmndnz Bu kasdettiğin tekme çok güçlü bişey mi hiç mi hissetmedin kıpırdı falan hafif vurma hissetmişsindir
mavininhertonuu 4yaprakliyonca Ben sorarım bundan sonra muhtemelen, merak ettim çünkü üstüne düşünce 😂