SibelCan16 ♡Mrb 27+3 günlük hamileyim bebeğim günde bikackez karninda sanki toplaniyo taş gibi oluyo kontrolüme bir hafta var neden böyle oluyo acaba bilgisi olan cevaplayabilirmi Teşekkürler
Albatros3501 SibelCan16 canım benim de karnım taş gibi oluyo demiştim doktora sık sık mı oluyo dedi hayır arada bir dedim. Arada bir olması normal 1 bardak su iç öyle olunca dedi. ama sık sık olursa erken doğum işareti olabilir demişti.
cito83 SibelCan16 banada oluyor aynısı 28. haftadayım geçen hafta gittiğimde sordum ben genelde yürüdüpüm zaman taş gibi hissediyorum sıkmı oluyor diye sordu hayır dedim üstünde durmadı
Agg0207 Dönüyor olabilir sırtı yada poposu oraya denk geliyor olabilir canım benim hep oluyo 29. Haftadayım ana aşırı sıklıkta olursa doktoruna sor bence
alisaorkhan Rahmin hipertonusudur o, hemen hemen her hamile kadında ola biliyor,karında sertleşme bir tarafda bebeğin yığılıb kaıması filan,ben azerbeycandanım ve papaverin adında fitil kullanıyorum,çok rahatlatıyor. Tehlikelimi? Evet,bebek haraket edemez hale geliyor rahim kasılıyor yığılıb kalıyor bebek öyle,rahatlatıcı önlem alınmazsa tehlikeli ola biliyor.