Kızlar 6 haftalık hamileyim. Yasak koymamasına rağmen kahve içmiyorum 1 fincan da olsa ne gerek var içme en iyisi diyorum ki kahve bağımlısı bir insanım günde 3 fincan içerdim 6 haftadır ağzıma sürmedim zararı yoktur belki ama kendimi tutuyorum . Kimi insan hiçbir şeye dikkat etmez hiçbir şey olmaz. Ben çok dikkat ediyorum ama yaptığım doğru mu onu da bilmiyorum çokta pimpirikli bir insan değilimdir ama konu çocuk olunca bir duruyor insan. Fedakarlıklar diyorum şimdiden başlıyormuş demek ki.. Böyle de gitmez bu durum siz napıyorsunuz bu süreçte yardım edin 🥺