Gezegencocuk Merhaba arkadaşlar 36. haftamıza girdik. Haliyle ödem problemlerim başladı. Bunun için önerileriniz nedir ?
tuba-berfin Gezegencocuk günde 5-6 lt su içiyorum diyebilirim ama yine de ödemin var bence bol hareket ve tuzu azaltmak çok etkili
Feridece28 Gezegencocuk sanırım bu durumda tamamen bünye ile alakalı, gebe kaldığımdan beri su içerken çok problem yaşıyorum midemi bulandırıyor haliyle az tüketiyorum. 38 olduk sıfır ödem 🙋🏻♀️
babymmt tuba-berfin 5 6 lt fazla olur sanki bu yüzden de ödem tutuyor olabilirsiniz şahsen benim öyle oluyor dediğiniz gibi tuzu azaltıp yürüyüş en iyisi evde eğzersiz baya rahatlatıyor
tuba-berfin babymmt Urfa’da yaşıyorum inanır mısınız hala cehennem gibi bu yüzden aşırı su ihtiyacı yaşıyorum elimde olmadan içiyorum 🥲
babymmt tuba-berfin evet çok sıcakmış görümcem de orada yanıyoruz diyor tabi sen bilirsin cnm ben biryerde okumuştum fazla su içmekte ödem tutar diye ondan beridir dikkat ederim ☺️
Cnslrsln Gezegencocuk valla ben 3lt su içmeye özen gösterdim hep hareketli biriydim ama yinede ayaklarım ellerim burnum şişti 38 giyen ben 40 numara oldu ayaklarım. Demem o ki eğer vücudun buna elverişliyse ne yaparsan yap muhtemelen ödem oluşacak.