Ozlemcck Merhaba hanımlar, ikiz anneler bebeklerinizden ilk pozisyonda olan ters ise normal doğum olurmu yada böyle bi durum yaşayan varmı aranızda
Escobar Ozlemcck normal doğum önermiyorlar sanırım bir iki haftaya kadar hastaneyi arıycaz biz orda anlatacaklar risklerini yahutta iyi yanlarını bakalım ama ben normal istiyordum düşününce sezeryan daha mantıklı gibi normal olursa riskli biri doğup diğeri pozisyona grçemezse sezeryan oluyor ikisinide kaldıramayabiliriz yani kafa katışık sen kaçıncı haftadasın erken doğum riski varmı
Gulak Ozlemcck ben ölu dogum makat olarak dogdu bebegim benim ilk dogumumdu bide cok cok zordu ölü dogum olunca daha zor oluyor ama saglikli bi bebegin makat gelisli dogum yaptirilicagini zanetmiyorum yapmazlar hele ki ikiz daha cok riskli
Gulaykrr Ozlemcck Yani sizi korkutmayi hiç istemiyorum ama benim yeğenim makat pozisyonunda doğru oksijensiz kaldı şu anda baya sıkıntılar yaşıyor belki sezeryan olsa böyle sorun yaşanmayacaktı
Flyderndkk Ozlemcck tr de olsan hiç normal doğum riskine girmezlerdi. Baş-baş olan bebekleri bile normal doğurtan doktor çok az
Ozlemcck Escobar Haftamdayım ve yatışım yapıldı su torbam delinmiş sızıntı oluyor ,henüz doğum günü proğramı yok fakat dediğim gibi ikizlerimden ilk gelecek olan poposunu rahime dayamış yani ters pozisyonda ve buna rağmen normal doğum olacak diyolar bu arada tr’de yaşamıyorum Endişeliyim riske atıyolar gibime geliyor
Escobar Ozlemcck orayı bilmiyorum ama almanyada seçme şansı varmış yani hiç değilse benim gideceğim hastanede var
Gulak Ozlemcck sagolun Allah razi olsun ama makat digum ikizlerin erken dogum riski daha coktur ve makat gelisli doktor dogurtmayi düşünmüyor herhalde normal tek kisilik bebeklerde bile yapmiyorlar
Ozlemcck Gulak İşte bende bunu anlamıyorum neden riske atıyolar hem ikiz hem makat ve bana normal doğum olacak deniliyor ve 35. Haftamdayım çok ağırlaştım zor yürüyorum asla uyku yok doğurdum doğurcam
ebrtngc Merhaba bende Fransa’da yaşıyorum. 38+2 deyiz şuan ve bebeğim makat geliş. Sezeryan için gün verdiler normal doğum konusu bile geçmedi. 🤷♀️
Ozlemcck ebrtngc Rouen hastanesindeyim 1 haftadır yatışım yapıldı 35+1 ikiz bekliyorum ve dediğim gibi doktorlar normal doğum diyolar Sanırım sezaryen isticem
Gulak Ozlemcck bak canim senin erken gozukuyor ama kilolalarin da sikinti yoksa bebislerin ne kendini bu kadar psikolojik olarak o hastanede kalmakla yor direk sezeryan istiyorum diyip bebeklerini al kucagina bide ozel sen para veriyoruan sonucta ama kilolari az ise bekle 37 haftaya kadar makat gelisli yapma derim akil isi sadece 1 hafta aci cekeceksin allah kirusun bebeginde sıkıntı olursa ne yapacaksin
ebrtngc Ozlemcck en güvenlisi sezeryan gibi görünüyor inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız bebeklerinizi 🤲 Benim bebeğimi de çevirmek istediler normal doğum için ama ben risk almak istemedim ve sezeryan günü aldım. Vichy hastanesinde takipliyim ben.
Ozlemcck Gulaykrr Kesinlikle öyle düşünüyorum bende ,içim hiç rahat deil ve riske atmadan sezaryen isticem Rabbim Sağlıkla bebeklerimizi kucağmıza almayı nasip etsin inşaAllah
Ozlemcck Flyderndkk Özel hastanelerin para için özellikle sezaryen yaptıklarını duydum tr’de ,tabi ne kadar doğru bilmiyorum Hep normal doğum için dua ettim sağlıklı olanda bu ama makat gelen bi çocuğu riske atıyolar hem onu belki benide En hayırlısı sezaryen benim adıma
Ozlemcck Gulak Kiloları hamdolsun iyi gibi şuan oğlum 2.500 gr kızım ise 2 kg Tabi sancılarım henüz yok 1 hafta daha durabilirsem sezaryen isteyip doğum yapmak isterim risk almaya gerek yok çok haklısın Allah korusun
Flyderndkk Ozlemcck hastalarda riske girmek istemiyor doktorlarda. Bizim doktorlar yurtdışı gibi zorlamıyor tabi hastaları normal doğum diye. Malum sağlıkta şiddet hayli yüksek o yüzden doktorlarda bezmiş durumda
Gulak Ozlemcck bence kizin icin biraz daha bekleyebilirsin zaten en azindan kilo aldirip eve goturmen daha iyi kuvezde durmasindansa muz ve ayran ye kilo alir kizin
Ozlemcck Gulak Gebeliğimin başından beri hep aralarında biraz farkla ilerliyor gelişimleri bakalım hakkımızda hayırlısı 🌸