anne96 benim odam küçük ama son katta oturuyorum altımdakiler soba yakıyor üstüm boş zaten teras kattayim evin pencereleri biraz eski soğuk sızdırıyor biraz ama çok iyi ısındık ilk defa kışta hasta olmadım ne ben ne kızım. Arçelik aldık ve kar yağdığı ayda fatura bin TL geldi gayet normal geldi bize biz daha fazla bekliyorduk.