Bukett- Kızlar merhaba 2 gün sonra doğumum var sezeryan olucam bazı büyüklerimiz bebeğin ağzına şekerli su sürelim iyi olur diyolar bikac kişiden daha duydum ama pek taraftar da değilim tabi bunu duyan yapan anneler varmı?
Vera09 Bukett- yapmayın tabiki. Böyle konularda büyükleri pek dinlememek lazım ağıza bişeyler vermek yağlamak tuzlamak.. doktor ne derse o
Elifderin34 Bukett- şekeri normal insana yasaklıyor doktorlar kaldı ki küçücük bebeğin neyine fayda edecekmiş şekerli su çok saçma
en_guzel_emanetlerim Bukett- benimde annem ve kayinvalidem söyledi kabul etmedim sonra bebeğim mememi tutmadı doğumdan sonra kontrole ebe geldi o söyledi şekerli su yap önce bebeğe bir iki damla ver sonra göğüs ucuna sür bebeğin ağzına ver hemen dedi dediği gibi yaptım kendiside yardımcı oldu bebek emmeye başladı öylelikle
CananDuru Bukett- canim sekeri dusuk diye mi oluyor sarılık anne sutu vercen zaten yeterince sekerli sutumuz
Drysmsn Bukett- Allah askına böyle şeylere ızın vermeyin kızım doğduğun da kaynanam benden gızlıce defalarca vermıs bırgun sonra enfeksıyon dan kuvözde kaldı 10 gün doktora sorduğum da evet Buda etkılı olur dedı
Baymehal Bukett- ben şahsen verdim ama doğar doğmaz değil sancısı oldukça az az verdim ama bilemiyorum size kalmış
myangelson Bukett- zemzem verin diyenleri duydum da şekerli suyu ilk defa duyuyorum tövbe estağfurullah 🙄
Gulak Bukett- sunnet olarak diorsaniz hurmayi agzinizda ezio bebegin damagina surmeniz gerek bunu peygamber efendimiz yapiyormus ve oneriyormus diger sekerli suyu kim cikardi bilmiyorum
4peynirlipizza O büyüklere seker yüklemesi deseniz sakın yaptırma guzum, cok zararlı bizim zamanımızda seker yüklemesi mi vardı derler ama böyle abuk subuk şeylere bayılırlar. Kulak asmayın lütfen.
superstar_00 Bukett- Ben cocuk doktoruna hava sicakliklarindan dolayi su vermeli miyim diye sordum anne sütü yeterli dedi.
ilosmoms Baymehal Bunu hiç duymamıştım kaç ay uyuyamadım çok çektim gazdan piyasadaki tüm ilaçları denedim neredeyse çocuk doktorum benimde iki çocuğum böyleydi kendini üzme bu bir süreç ve gecicek demişti hiç bişey kesmiyordu sancısını
enlimonlusundan Bukett- Büyüklerin geleneksel ve ne yazık ki cahilce söylemlerine inanmayın lütfen. Sarılık olmasın diye bana da sarı tülbent ortturmuslerdi besiginin üstüne. Sonra oğlum sarılık oldu. Küvözde kaldı. 1 bucuk ay geçmedi sariligi. Sonradan arastirdim ki meğer sarı tülbent arttırıyormus sariligi. Günde 15 dk cocugu guneslendirmek ve bol bol emzirmek dışında sariligin hiçbir çaresi yok. Kimsenin dediğine inanmadan kendiniz arastirarak yapın ne yapıyorsanız.
Baymehal ilosmoms 😅 şükürler olsun gaz derdimiz olmadı bazen büyükleri dinlemek gerekiyor hani derler ya bozuk pil 2 kere doğruyu gösterir o hesap benim kızımda ilk hafta gaz sancısından yatamadık sonra verdim 3 4 kaşık şekerli su uyuyordu he birde uyumuyor diye de nebe suresini açıyordum mükemmel etkisini görüyordum