Hulyanur Merhba bayanlar 9+1haftlktık kalbi durmuş bende kan pırtılaşması var igne hap herşey kullanmama ragmwn yine aynı sonuç başka bir problem yok bütün testler genetik testler yaptırdım rahim filmine kadar çektirdim herşey normal ama yine sonuç hüsran yarın kürtaj Olcam sonucu patalojiye gönderecek doktor benimle aynı durumu yaşayan oldumu çok kötüyüm şuan aglamaktan gözlerim şişti 😭😭😭😭
OgretmenEva Hulyanur Geçmiş olsun diyim öncelikle. Erken haftalardaki bebek kayıplarının çoğunun sağlıklı olmadığını söyledi doktorum. Litfen yıpratmayın kendinizi, Rabbim tez vakitte hayırlı, sağlıklı evladınızı kucaklamayı nasip etsin size 🙏🏻
EbruKrhn Hulyanur benimkide 11+6 da durmuştu kürtaja kadr hiç susmadan ağladım ama allah büyük belkide ilerde daha büyük sıkıntıları olacaktı nasip demekten başka çare yok benimkinin plasentası iyi değildi ondan durmş kalbi kan pıhtılaşma testi yaptım birşy çıkmadı normaldi şmdi yine hamileyim her ihtimale karşı coraspirin kullanıyrm. Yıpratma kendini allah büyük🙏🏻
Tiredmother Rabbim sabır versin defalarca yaşadım o yüzden hiç bi yeni hamileliğe sevinemiyorum. Rabbim en kısa zamanda nasip etsin tekrar canım
Natali 8 haftalıkken kalbi durmuştu. Sağlıklı bebekse zaten tutunur ama sağlıksızsa vucut izin vermıyor malesef. Lütfen ağlamayın ben 3. Ayın ardından yine hamile kaldım . Her kadın bunu bi sefer yaşıyor sanırım. Hayırlısı olsun hepimiz için🙏🏻