Panikanne dün ve vu gün ikiser doz ciğer gelistirici oldum ama bu gün basım ağrıyor çok sağlık ocağına gittim tansiyon ölçümü yaptırdım nabzım 140 çıkıyor ve biraz tansiyonum çıkmış o ignelerden sonra böyle bişey yaşayan var mı
Mavisperi Panikanne bencede bencede tersi oldu tansiyonum çok fazla dusmustu ama ben 3 gece hastanede yattim yani sıra farklı ilaçlarla verilmişti tansiyonun düşer demisti doktorlar zaten hala da düşüyor 😴😪😔
Panikanne mysweetbabyy canım devlettekine nerden haber vereyim gitsem acile gidebilirim bi tek onlarda ne yapar ki
Panikanne Mavisperi doktor bana saglik ocağında yada acilde yaptırabilirsin dedi bende sağlık ocağında ebeye yaptırdım ama sonra aile hekimim kızdı burda olacak ismiydi seni hastane ye yatırması gerekirdi diye ebeyede kızdı bana sormadan neden yaptın diye kendimi iyi hissetmiyorum basım ağrıyor çok yorgunum
mysweetbabyy Panikanne ne demek ne yapar bazı bebelere yan etki yapıyor yatış yapıp takip yapiyolar evde oturunca ne olcak
Panikanne elmaserkc21_ erken doğarsa ciğerleri gelişsin diye vurguluyor canım benim erken doğum riski var da
Panikanne mysweetbabyy inan ki gitsem bişey yapacaklarindan şüpheliyim acil de genelde doktorunuz görsün falan cevabı alıyoruz
Yagmursk Bende olduğum zaman mideme ağrılar girmişti tansiyonum yükselmişti 1 saat gözetim altında tutmuşlardı. Daha sonra yavaş yavaş geçmişti etkisi ama 12 saat sonra yaptırdığım da herhangi bir etkisi olmamıştı.