Anonim11 Kızlar bir kerelik içsem sıkıntı olur mu bebeğe yaa. Canım çekti aşırı 6 haftalık hamileyim 🥺
Feridece28 Anonim11 sakınan göze çöp batarmış, abartmamak kaydıyla tüketebilirsin bence. Ben abartmadan 1 bardak felan içiyorum en başından beri canım istedikçe şükür bir sıkıntı yaşamadım
Annesininportakali53 Anonim11 ilk 3 ay senden besleniyor ve bebege sağlıklı şeyler vitaminler gidiyor rahat ol çok tüketme ama canın çekmesi bir bardaktan birsey olmaz
_ozlmm Anonim11 35 haftalığız elimde kola ile yazıyorum sakıncası yok abartmadığın sürece 😂 çok canın istiyorsa içebilirsin bir bardak ☺️