AnneOluncaAnlarsin Sezaryenden ne kadar süre sonra korse kullanmaya başladınız ve günlük ne kadar süre taktınız? Memnun kaldığınız korse önerilerini de paylaşırsanız çok sevinirim.
Kleopatra- AnneOluncaAnlarsin Daha kullanmadım, ilk gebeliğim olduğu için. Allah’ın izniyle doğuma az kaldı sonrasında kullanacağım kesinlikle. Kilo aldım çünkü baya. Öneri olarak nedefit korse öneririm.
Htcnal AnneOluncaAnlarsin Owli .Biraz pahali fakat parasinin hakkini veriyor.Ben dogumdan beş gun sonra basladim takmaya ,icerde bir tane unutmuslar dediler bana o derece kaldi karnim,duzenli kullanmamis olmama ragmen indirdi karnimin şişini .
AnneOluncaAnlarsin Çok teşekkürler, bazı yerlerde 40 çıkmadan kullanmayın yazılmış tereddütte kaldım o yüzden. Tavsiye korselere bakacağım. Benim de karnım çok büyümüştü inşallah toparlanır en kısa sürede sizin gibi