Senadgo Kızlar sonundaa 🎉 39+4 ve yatışım yapıldı, doğurup gelcem inşallah dualarınızı beklerim Allah hepimizin yardımcısı olsun ❤️
Ebuli3454 Senadgo Doğur gelde detaylandır bende 39+4 valla gelen giden yok beni de doğurtsalar şöyle ne iyi olur 😀
Senadgo Oznurozdemir kontrolde sancılarım gelmeye başlamıştı eve döndüm ama suyum gelince hastaneye gittim