Geçmiş olsun, benim de ayağım şişip çok ağrı yapmıştı. Skechers aldım, ondan sonra ayağımın ağrısı da hafifledi çok memnun kaldım. Ayaklar büyüdüğü için deneyip de almanı tavsiye ederim. Doktora da gitmiştim o da herhangi bir ortopedik tavan kullanabilirsin dedi, pahalı olanlardan olmasına gerek yok dedi.