Melisss12 Kızlar merhaba ablamın adetine 4 gün var hiç bir belirti yok daha öncelerde adet olmadan önce hep göğüs ağrısı çekip adet olacağını anlardı ama bu ay hiç bir belirti yok adete dair aranızda böyle yaşayıp hamile olduğunu öğrenen var mııı ???
Karadasesra Melisss12 benim regl 5 gün gecikmişti tamamen şana eseri test yaptılar boynum tutuldu kas gevşetici iğne yapıcaklardı hiç hamilelik belirtisi ve regl belirtisi yoktu riske atmayalım test yapalım dediler 3 haftalık hamile olduğumu öğrendim
Mer93 Melisss12 benim de önce göğüs ağrım olurdu o bittikten sonra adetim başlardı hamile kalmadan önce benim de başıma geldi ama malesef gebelik belirtisi değil bu. Hamile kaldığım ay gerçekten acıdı ve büyüdüğünü hissettim hamileymişim. Normalde gebelikte göğüs ağrısı hassasiyeti belirtidir olmaması belirtidir diye hç duymadım. Tabi bu olmadığı anlamına gelmez belki vardır ama negatif çıksa bile bekleyin adet geçtikten sonra kan tahliliyle öğrensin
Melisss12 Karadasesra yaa ablamda hep belirti yaşardı adetten önce göğüsleri çok aşırı ağrır anlardı ama şimdi hiç bir belirti yok şimdi de adetine 4 gün var acaba mı diyoruz 😊
Karadasesra Melisss12 erken gebelik testleri var ondan al benim arkadaşımın regl 6 gün kala baya kırmızı çıkmıştı diğer testlerde çok silik çıkar yada hiç çıkmaz