Aksakal1907 yani çoğu özele göre fiyatları da uygun. (Özel olanlar ile kıyaslarsak) muayene 235 tl. Normal dogum 3 bin sezeryan 3.600. Normalde ben hastaneden de doktorlardan da çekinen bir insanım ama nigar hanıma gittiğim de çok yakın bir tanıdığımın yanına gidiyor gibime geliyor hem sizinle muhabbet ediyor hem de iyice bebeği kontrol ediyor. Hatta geçen hafta tatile çıkmıştı ne olur ben dogurmadan gelmiş olsun lütfen yazmıştım. Emin ol nerde olursam gelirim diyerek gülmüştük Allahtan sadece bir haftalığına gitmis. Cuma gününü sabırsızlıkla bekliyorum kontrol için.