Thloe Merhaba arkadaşlar reglime 4 gün kaldı normalde göğüsümde 7 gün kala aşırı ağrı olurdu ama bu ay yok anlamadım böyle olup hamileliğini öğrenen var mı
kubraselcuk Thloe benim kimyasal geçirdiğim ay normalden daha fazla ağrıyordu canım ama herkesin farklı olabilir tabi
Nur680 Thloe benim 1 hafta önceden uçları çok açıyordu damarlar belliydi üstüne yatamiyordum kasik bel ağrısı da vardı ama adet oldum