Bugün alttan vajinal muayenem vardı. Doktorum normal doğum için uygun vücut yapısına sahip olup olmadığıma baktı.Kemiğimin biraz aşağıda olduğunu iri bir çocuk olursa çıkmasında zorluk çekebileceğimi ama imkansız olmadığını söyledi.38 hafta 3200 ağırlığında tabi yanılma payı ile az da olabilir çokta olabilirmiş 500 gr oynarmış. 40 haftaya kadar 3500 3700 olduğunu varsayarak anlattı ihtimalleri. Normal doğum esnasında gücünü kasını bilemem oksijensiz kalma ihtimalini bilemem birden sezeryana geçmekte de zor olur bebek ve sen için dedi. Yani kısaca normal doğuma bebek uygun benimde sadece kemiğim biraz altta kalıyormuş büyük bir problem değilmiş doğum esnasında olabilecek ihtimalleri böyle anlattı.Doktorum sana güveniyorum dedi zaten normal doğumu savunanda bir hekim kendisi.
Sezeryan istersen bu Cuma ya kadar alabilirim düşün taşın bana yaz dedi. Sizce bu kemik olayı beni zorlar mı başa çıkabilir miyim ne yapsam iyi olur?