Selam kizlar.İnsallah Allah nasip ederse yarin sabah 06:30 da sezeryan dogumum var🤲guzel anneler ve anne adaylari her agizda bir dua varmis dualarinizi eksik etmeyin insallah guzel dogum hikayemi yazmak dileyi ile her birinize ayrica tesekkurler.Allahim saglikla kucagimiza almayi nasip etsin bebek isteyen herkese hayirlisiyla nasip etsin.🤲❤️