Mucizesinsen Kızlar; 30 haftalık olduk fakat şu bi kaç gündür tansiyonum 14/9 düşse düşse en düşük 13/6 oluyor ne yapmam gerekiyor. Normal tansiyon kaçtır?
mysweetbabyy Mucizesinsen 14/9 görünce acile gel diyo doktorlar evde bisey yapma doktoruna git açıl olarak
Kbra52 Mucizesinsen ben de 34 te tansiyonum yüksek çıktı aynı senin gibi bir gece hastanede yatıyım tansiyon ilacına başlattı doktor beni tansiyonun önemli olduğunu söyledi bebeğin suyu azalırmış bebeğe yeterince oksijen gitmezmiş bir an önce doktorunuza söyleyin
Mebrure Mucizesinsen son haftalarimds benimde tansiyonum yüksekti 38+1de bebeğimin suyu azalmasj nedeni ile suni ile doğurdum dogurduktan sonra da düşmedi tansiyonum aksine daha da arttı tansiyon ilacı kullanıyorum ciddi Bi durum mutlaka doktora görünün