Tufutufu 14+2leri gördük diye sevinirken (çok şükür) ilk aylarda çekmediğim baş ağrısı güncellemesi geldi ya. Neden olduğunu bilen var mı?
Tufutufu Tufutufu şu an 14+4 maşallah :) birkaç gündür ağrı devamke. Çıldırtacak değil ama rahatsız ediyor
gbdl2023 Tufutufu 14+3 um dünden beri basım catliyor bende de durum aynı yani 🙃🌸 temennim biran evvel geçmesi 🙏🏻
Balimbebek44 Tufutufu bende 13+2 im başım cok ağrıyor bu aralar parol icsem fayda etmiyor ondan icmiyorum 🤦♀️