FilizDemir bizde aynı durumdayız şükür isim konusunu hallettik çok düşünmeye gerek yok aradım araştırdım ama eşimle zeynep ismine karar verdik, 😁bebek eşyalarımızda henüz hazır değil artık yavaş yavaş bu ay halledeceğiz, bel ağrılarına gelince aynı bende de oluyo ama yere sırt üstü uzanıp tek tek bacakları kaldır indir yapıyorum ikisi birden ağır oluyo ve kasar zaten karnı ve rahmi o yüzden tek tek kaldır indir yap belki iyi gelir sana da, bana iyi geliyo,